







Devo9 X Blueshark
Cutural Event, Space
E-motorcycle, Skincare
An exhibition and pop-up store collaboration between Devo9 and electric motorcycle brand Blueshark. It was located at the highly accessible Gangnam Station intersection.
Devo9, originating from bike culture, met with an electric bike brand to create synergy. We designed the space so that both brands' products appeared as exhibition pieces rather than mere retail items.
We created a minimal backdrop with clean, completely unadorned lighting and metallic walls. Display stands using rough-textured brick in contrast add balance to the space. We completed a restrained spatial design that eliminates unnecessary elements as much as possible, allowing the products to become the protagonists of the space. This pop-up spatially embodies the intersection of both brands' philosophies and identities, proposing a lifestyle experience beyond products to visitors.
Devo9과 일렉트릭 모터사이클 브랜드 Blueshark가 협업한 전시 겸 팝업 매장이다. 강남역 사거리라는 접근성 높은 위치에 자리했다.
바이크 문화에서 유래한 Devo9이 일렉트릭 바이크 브랜드와 만나 시너지를 만들어냈다. 두 브랜드의 상품이 단순한 판매 제품이 아닌 전시물처럼 보이도록 공간을 설계했다.
깨끗하고 장식이 전혀 없는 조명과 메탈릭 벽체로 미니멀한 배경을 구성했다. 이와 대비되는 러프한 질감의 벽돌을 이용한 매대는 공간에 균형감을 더한다. 제품이 공간의 주인공이 되도록, 불필요한 요소를 최대한 배제한 절제된 공간 디자인을 완성했다. 이 팝업은 두 브랜드의 철학과 정체성이 교차하는 지점을 공간적으로 구현하며, 방문객들에게 제품을 넘어선 라이프스타일 경험을 제안한다.
Devo9 Hardware








Devo9 X Blueshark
Cutural Event, Space
E-motorcycle, Skincare
An exhibition and pop-up store collaboration between Devo9 and electric motorcycle brand Blueshark. It was located at the highly accessible Gangnam Station intersection.
Devo9, originating from bike culture, met with an electric bike brand to create synergy. We designed the space so that both brands' products appeared as exhibition pieces rather than mere retail items.
We created a minimal backdrop with clean, completely unadorned lighting and metallic walls. Display stands using rough-textured brick in contrast add balance to the space. We completed a restrained spatial design that eliminates unnecessary elements as much as possible, allowing the products to become the protagonists of the space. This pop-up spatially embodies the intersection of both brands' philosophies and identities, proposing a lifestyle experience beyond products to visitors.
Devo9과 일렉트릭 모터사이클 브랜드 Blueshark가 협업한 전시 겸 팝업 매장이다. 강남역 사거리라는 접근성 높은 위치에 자리했다.
바이크 문화에서 유래한 Devo9이 일렉트릭 바이크 브랜드와 만나 시너지를 만들어냈다. 두 브랜드의 상품이 단순한 판매 제품이 아닌 전시물처럼 보이도록 공간을 설계했다.
깨끗하고 장식이 전혀 없는 조명과 메탈릭 벽체로 미니멀한 배경을 구성했다. 이와 대비되는 러프한 질감의 벽돌을 이용한 매대는 공간에 균형감을 더한다. 제품이 공간의 주인공이 되도록, 불필요한 요소를 최대한 배제한 절제된 공간 디자인을 완성했다. 이 팝업은 두 브랜드의 철학과 정체성이 교차하는 지점을 공간적으로 구현하며, 방문객들에게 제품을 넘어선 라이프스타일 경험을 제안한다.
Devo9 Hardware